Corona – Wat Accofisc voor je doet?

Beste klant,

De afgelopen week is de situatie rond het Corona-virus heel snel geëvolueerd.

Om de gezondheid van onze medewerkers voorop te stellen hebben we de afgelopen week thuiswerk verder uitgerold, zodat er zo weinig mogelijk contacten zijn met mogelijk besmette personen.

 

De komende dagen gaan nog meer medewerkers thuis werken. Daarnaast willen we natuurlijk de dienstverlening voor u zo veel mogelijk handhaven. Deadlines voor indienen van BTW-aangiftes, BTW-listings, voorafbetalingen, … verschuiven in beperkte mate. Daarnaast heeft u misschien concrete vragen voor uw zaak, en wilt u samen met ons de impact ervan inschatten.

 

Concreet betekent dit voor uw dossier:

  • Uw dossierbeheerder blijft bereikbaar zowel telefonisch op het gekende nummer als per mail;
  • We gaan zo weinig mogelijk fysieke besprekingen houden. Er is wel steeds iemand op kantoor.
  • We zijn voorzien van de nodige applicaties om overleg en advies zo veel mogelijk telefonisch en online (Skype, Teams, Whatsapp, …) te laten doorgaan.

 

Wist u trouwens dat u alle documenten ook elektronisch aan ons kan bezorgen, ipv op papier? Neem contact op met uw dossierbeheerder voor de juiste werkwijze.

Papieren documenten kan u natuurlijk nog via de gebruikelijke weg bezorgen.

 

We hopen samen met u de komende weken zo snel mogelijk terug naar een normale toestand te evolueren.

 

Met vriendelijke groet,

 

Het Accofisc-team